O kas, jeigu?

05.02.18

Visi pokyčiai dažniausiai prasideda klausimu, kaip elgtis ateityje. Klausimą „O kas, jeigu?”, kaip reklaminę kampaniją, propaguojančią  savaime suyrančią pakuotę sukūrė ir į visuomenę kreipiasi Šiaurės šalių miškų ir medienos kompanija „BillerudKorsnäs”. Įmonė, pirmaujanti pasaulyje kuriant pakavimo medžiagas ir sprendimus, sakosi turinti ambicijų įkvėpti daugiau žmonių keisti tradicinę plastikinę pakuotę į tokią, kuri pagaminta iš medienos plaušienos ir suyra savaime.

„BillerudKorsnäs” prisideda prie aplinkos išsaugojimo su naujoviškomis ir tvariomis pakuotėmis, kadangi šiandienos pasaulio aktualijos reikalauja jau dabar priimti svarbius sprendimus, kurie nulems ateitį. „O kas, jeigu?” ketina pakeisti klasikinę maisto prekių ir gėrimų pakavimo sampratą, kviečia apmąstyti ir užmegzti dialogą su vartotojais.

P. Johan Dyrendahl, įmonės vadovas sako, kad kampanija norima pademonstruoti, jog bendrovė vysto verslą suprasdama ilgalaikes jo pasekmes ir yra nukreipta į tą visuomenės dalį, kuri trokšta pasikeitimų jau dabar. Manoma, kad pluoštinių pakuočių medžiagos ir sprendimai kaip niekas kitas gali greitai ir efektyviai prisidėti prie to, kad ženkliai sumažinti planetos užteršimą plastiku.